У ПЕРІОД КАРАНТИНУ ДЛЯ НАДАННЯ АДРЕСНОЇ ДОПОМОГИ ЛЮДЯМ, ЯКІ ЇЇ ПОТРЕБУЮТЬ, ПРАЦЮЮТЬ „ГАРЯЧІ ЛІНІЇ”
У Чернігівській області на період карантину працюють телефонні „гарячі лінії” для надання адресної допомоги вразливим верствам населення.
Завдяки цьому соціальному онлайн-сервісу структурні підрозділи з питань соціального захисту населення зможуть оперативно визначати потреби для надання допомоги та соціальних послуг людям, які її потребують.
Перш за все, це одинокі та одиноко проживаючі громадяни похилого віку, люди з інвалідністю, сім’ї з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, які виховують дітей з інвалідністю, малозабезпечені сім’ї тощо.
Звертайтеся!
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації