МІСЦЕВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК-ПІДТРИМКА DOBRE ДЛЯ ГРОМАД-ПАРТНЕРІВ
16 березня відбулась перша онлайн зустріч членів робочої групи з місцевого економічного розвитку Лосинівської територіальної громади, яка була затверджена розпорядженням селищного голови № 37 від 12.03.2021 року, з консультантами Програми DOBRE з місцевого економічного розвитку (МЕР) Петром Лазарчуком та Віталієм Юрків.
МЕР – це про місцевих людей (влада, бізнес, ГО, молодь, освітяни) які спільно працюють з метою досягнення сталого економічного зростання на місцевому рівні та покращення якості життя мешканців.
Головні його цілі: підтримати діючий бізнес, сприяти розвитку підприємництва, розвивати трудові ресурси, залучати новий бізнес та інвестиції. Серед інструментів МЕР: простори для торгівлі, фонди фінансування, дуальна освіта, простори спільного користування, кооперативи, соціальне підприємництво, туристичні продукти, доступ до земельних архівів та інші.
Члени робочої групи ознайомились з планом співпраці в рамках компоненту МЕР, серед яких створення економічного профілю громади та робота з проектами. Розглянули приклади проектів. Обговорили Положення про робочу групу, яке в подальшому буде винесене на розгляд та затвердження рішенням сесії Лосинівської селищної ради. Обмінялись думками з приводу можливих напрямків реалізації проектів в Лосинівській територіальній громаді та отримали домашнє завдання до наступної зустрічі.
Виконавчий комітет та депутатський корпус Лосинівської селищної ради відкритий для спілкування з мешканцями громади і готовий розглянути пропозиції щодо місцевого економічного розвитку з подальшим їх обговоренням на робочій групі з метою формування економічного профілю громади.
Пропозиції можна надсилати на електронну адресу losynivskaotg@ukr.net
Захід проходив в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID).
Виконавчий комітет Лосинівської селищної ради