ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Сьогодні, 28 жовтня, селищний голова Анатолій Стрілець провів засідання виконавчого комітету Лосинівської селищної ради. На порядок денний було винесено 16 проєктів рішень. Кожне питання порядку денного актуальне і важливе для громади.
Після відкриття засідання, селищний голова привітав членів виконкому, які святкують свій день народження в жовтні місяця.
На засіданні члени виконкому заслухали інформацію про:
- виконання плану соціально-економічного розвитку громади за 9 місяців 2021 року.
- організацію підвозу учнів Лосинівської ТГ до місць навчання і в зворотному напрямку у 2021-2022 н. р..
- надання послуг в оформленні субсидій, пільг та інших соціальних виплат населенню Лосинівської територіальної громади у 2021 році.
- роботу комунальних підприємств Лосинівської селищної ради у напрямку покращення якості надання послуг у 2021 році.
У рамках засідання ухвалено рішення, що стосувалися захисту прав дітей, зокрема: затвердження висновку органу опіки та піклування Лосинівської селищної ради про доцільність позбавлення батьківських прав
На засіданні виконавчого комітету старости Данинського та Вікторівського старостинського округу звітували про роботу протягом 9 місяців 2021 року.
Також, членами виконавчого комітету було прийнято рішення про зарахування осіб до соціального закладу «Гуртожиток Турбота» Центру надання соціальних послуг Лосинівської селищної ради.
На засіданні також розглянуто заяви громадян, відповідно до яких прийнято різні рішення: про присвоєння поштової адреси, про надання матеріальної допомоги та інші.
З усіх питань порядку денного прийняті відповідні рішення. Всі прийняті рішення відповідно до регламенту будуть оприлюднені на офіційному Веб-сайті Лосинівської територіальної громади.
Після завершення засідання виконавчого комітету селищний голова спільно з начальником ЖКГ провели нараду зі старостами старостинських округів Лосинівської селищної ради, яка стосувалася питання раціонального використання електроенергії.
Виконавчий комітет Лосинівської селищної ради