Без паперових документів: як скористатися Дія.QR у ЦНАПі Лосинівської селищної ради
У Центрі надання адміністративних послуг Лосинівської селищної ради запроваджено новий функціонал – шеринг е-документів за допомогою застосунку Дія. Відтепер відвідувачі Центру надання адміністративних послуг Лосинівської селищної ради під час замовлення та отримання адміністративних послуг можуть пред’явити електронний документ у застосунку Дія та поділитися його цифровою копією.
Для того щоб поділитися копією е-паспорта, ідентифікаційного коду чи свідоцтва про народження, необхідно:
- відсканувати за допомогою смартфона QR-код для шерингу документів в Дії, який знаходиться у адміністратора та на інформаційних стендах у ЦНАПі;
- підтвердити запит для передачі даних у застосунку Дія.
Цифрова копія документів автоматично передається на електронну скриньку ЦНАПу. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: електронна ідентифікація особи та передача копій електронних документів адміністратору.
Наразі у Центрі надання адміністративних послуг Лосинівської селищної ради через шеринг QR можна поділитися наступними документами:
- паспорт громадянина України (ID- картка);
- картка платника податків (РНОКПП);
- свідоцтво про народження дитини (відображається в застосунку батьків);
- довідка ВПО.
Важливо! Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.
Довідково: Шеринг – це новітній спосіб надання копій цифрових документів. Він збільшує ефективність роботи ЦНАПів і скорочує час на обробку та перевірку документів заявників.
З точки зору безпеки, відповідний функціонал не спрацює без згоди суб’єкта, який звернувся за отриманням адміністративної послуги. Тільки після запиту і підтвердження через застосунок. Крім цього, копія документа, яка передається, містить відмітку про те, кому і коли вона була надана та підписується КЕПом Дії.
Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність в декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими, і користувачі більше не хвилюватимуться про забуті вдома документи.